HTML

Ajándékkártya blog

Hasznos tudnivalók, ötletek, érdekességek ajándékkártyákról, fizetős kártyákról, fesztiválkártyákról. Weboldalaink: www.gift-card.hu, www.pontnekem.hu, www.festipay.hu

Friss topikok

...mert adni jó!

2012.12.17. 11:25 cardnet

Kutyák karácsonya

Címkék: kutya karácsony ajándék ötlet

Nagyon szeretem a kutyámat, de bevallom, eddig soha nem gondoltam rá, hogy karácsonyi ajándékot kellene adnom neki (megjegyzem, hogy Ő sem szokott engem megajándékozni.) Egy egészen más téma után kutatva akadtam egy, a kutyák karácsonyi ajándékával foglalkozó weboldalra. Természetesen azonnal szagot fogtam és egy kis kereséssel további, a témával foglalkozó oldalakra bukkantam.

dog_santa.jpg
Arra persze magamtól is rájöttem, hogy az egyébként máskor olyan kitűnően működő - mondhatni csontig lerágott - ötletek, mint a nyakkendő, sál, zokni, pizsama, kölni - a kutyák esetében nem működnek. Náluk sajnos a készpénz, de még az ajándékkártya sem jöhet szóba (hacsak nem a széttépés-szétrágás lehetősége az ajándék).

csontsuto.jpg

Vannak viszont más lehetőségek.A képen látható eszköz segítségével nagyon szép kis csont alakú finomságok süthetők a kutyának. (Tapasztalatom szerint a kutyákat nem annyira a küllem, inkább a szag és az íz érdekli.)  A gondos gazda vásárolhat szenzoros, az állat közeledtére kinyíló etetőt, GPS alapú követőt, vagy kifejezetten az állat fekhelyének tisztítására szolgáló porszívót.

Nem hiszem, hogy kutyám különösebben örülne egy futógépnek, vagy egy lépésszámlálónak, de biztosan jó néven venne egy extra sétát és egy a szokásosnál is hosszabb labdázást.

A kutyájukat megajándékozni kívánók erre szakosodott weboldalak tucatjain gyűjthetnek ötleteket. Néhány kattintás után megállapíthattam, hogy a pizsamát illetően alaposan tévedtem.

p-79305-63805K_003.jpg
Őszintén szólva eddig azon sem spekuláltam, nem unatkozik-e a kutyám nap közben. Fel sem merült bennem, hogy a szórakoztatásáról is gondoskodnom kéne, míg rá nem találtam erre a kifejezetten kutyák számára tervezett iPodra.

dogipod.jpg
Nos, itt be is fejezem. Őszintén bevallom, hogy én továbbra sem tervezem ilyesmivel meglepni a kutyámat. Remélem, nem olvassa ezt a blogot és nem lesz csalódott

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://giftcard.blog.hu/api/trackback/id/tr884963335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása